Tracy Smith - Financial Dating

  • Season 7 , Ep 26
  • 08/21/2003
  • Views: 4,300

Women should take more initiative with men. (2:09)

TIME.

YOU KNOW.

THEIR LOOKS FADE AFTER TIME.

THAT'S WHAT THEY GET SCARED

ABOUT.

BUT WOMEN OVER 35 ARE BEAUTIFUL,

DON'T YOU AGREE?

[CHEERS AND APPLAUSE]

ESPECIALLY THE ONES THAT LOOK

REALLY YOUNG.

[LAUGHTER]

BUT WE JUST DON'T TRUST

EACH OTHER ANYMORE.

NOW WE ALL HAVE OUR OWN JOBS,

AND OUR OWN TICKING CLOCKS

AND OUR OWN MONEY.

AND MEN AND WOMEN CAN'T

GET TOGETHER, 'CAUSE WE DON'T

TRUST EACH OTHER.

WE ALL HAVE BAGGAGE.

I CAN'T CHANGE MEN.

IF I COULD, I WOULDN'T BE SINGLE

ANYMORE.

SO, NOW I GOTTA GIVE THE ADVICE

TO THE WOMEN.

AND GUYS BACK ME UP ON THIS

IF YOU WANT THEM TO LISTEN,

ALL RIGHT?

LADIES, IF YOU WANNA MEET

SOMEBODY, KNOW THAT EVERYBODY

WORKS HARD FOR A LIVING.

BUY A GUY A BEER ONCE IN A

WHILE.

[CHEERS AND APPLAUSE]

'CAUSE MAYBE MR. SO-AND-SO

ISN'T COMING UP TO US,

'CAUSE HE KNOWS IT'S GONNA COST

HIM 10 BUCKS JUST TO SAY HELLO.

AND WE'RE GONNA TELL HIM TO

(BLEEP) OFF.

AND IF WE DON'T TELL HIM

TO (BLEEP) OFF, IT'S GONNA COST

HIM ANOTHER 20 TO GET THE WRONG

PHONE NUMBER.

[LAUGHTER]

AND I KNOW WE'VE ALL BEEN

(BLEEP) ON A FEW TIMES, YEAH?

YOU KNOW SISTERS.

GET OVER IT.

LOOK, IF ANNE FRANK COULD STILL

WRITE IN HER DIARY THAT SHE

THINKS PEOPLE ARE BASICALLY

GOOD, I THINK WE COULD HAVE A

FEW BAD DATES, WITHOUT THINKING

THAT ALL MEN ARE ASS (BLEEP).

GIVE A GUY A BREAK.

I MEAN, WHAT MAKES HIM

AN ASS (BLEEP), ANYWAY?

WHAT?

HE DIDN'T NOTICE YOUR SHOES?

HE'S UNCOMFORTABLE AT CANDLELIT

DINNERS?

HE DOESN'T LIVE UP TO YOUR

ROMANCE NOVEL EXPECTATIONS?

IF YOU COULD FIND SOMEONE

WHO COULD DO THAT FOR MORE THAN

ONE MONTH, MARRY THAT GUY.

YEAH.

AND MAYBE IF YOU'RE LUCKY,

BY YOUR THIRD ANNIVERSARY,

HE'LL COME OUT OF THE CLOSET...

[LAUGHTER AND APPLAUSE]

WEARING YOUR SHOES.

Loading...